Pages

Wednesday, March 2, 2011

Off to San Diego!

Patients checked, grades submitted, prescription filled..... off to San Diego tomorrow!

Some quotes from today's lunchtime seminar about veterinary malpractice: 2800 veterinarians graduate each year from 28 US veterinary schools and 40,000 law students graduate each year from 200 US law schools. No wonder they come after veterinary malpractice law suites.

オーバーンは春真っ盛り。裏のラッパ水仙も咲き、桜も蕾がほころんでます。ルッコラやカラード・グリーン、小松菜は霜もへっちゃら、今は春到来でぐんぐん大きくなってます。今週末植えた赤たまねぎ、さやえんどう、グリーンピース、青ねぎに続き、今朝出かけにほうれん草、レタスの種を植えました。

そして今日は仕事を早めに切り上げ、アトランタの友人宅に泊めてもらい、明朝にはサンディエゴへ!散らかり放題の家と、雑草のびかけの庭・畑はお留守番のテメスゲンにまかせて(笑)、女性群はサンデェイゴで楽しませてもらいます!サンディエゴの皆さん、会えるの楽しみにしてるよー。

No comments: